Nu găseşti ceva??? Sună la telefonul: +40737313750 sau SKYPE: ambreiajshop

Cautare pe shop ambreiaj

Diagnostica si solutii ale problemelor la ambreiaje

Diagnostica si solutii ale problemelor la ambreiaje

  1. Nu decupleaza ambreiajul:

Probleme Externe: 
  • Lichidul sistemului hidraulic este contaminat, murdar
  • Jocul liber excesiv al pedalei
  • Aer in sistemul hidraulic
  • Componentele sistemului de ambreiaj defecte sau uzate
  • Suportul sau bucsa pedalei deteriorata
  • Deformación de la pared de fuego o en los soportes del sistema de desembrague
  • Deformarea de la perete sau a suportului sistemului de ambreiaj
Probleme Interne:
  • Lipsa de aliniere între transmisie și motor
  • Arborele striat e ruginit, deteriorat
  • Rulmentul, sau bucsa e uzata
  • Furcă sau lagăr deformat sau uzat
  • Defecte ale sistemului de actionare
  • Cablu de antrenare al ambreiajului deformat sau uzat
  • Volant slefuit incorect sau in exces
  • Arcurile ambreiajului indoite
  • Disc deformat sau deteriorat
  • Ulei de transmisie inadecvat

    Disc condus deteriorat:

    Problema:
    • Zgomotos
    Cauza:
    • Instalarea incorecta a arcurilor.
    • Deformarea sau deteriorarea discului.
    Discul condus se rebuteaza cand prezinta urmatoarele defecte: fisuri, rupturi (exceptand garniturile de frecare) ruperea a mai mult de doua arcuri de presiune, sau mai mult de trei arcuri ale butucului.Deformarea discului se stabileste prin masurarea bataii frontale cu comparatorul si se remedieaza prin strunjire.

    Mantaua Cablului deteriorata:

    Problema: 
    • Pedala de ambreiaj tare cu trepidatii.
    Cauza:
    • Traiectoria incorecta a cablului, mantaua cablului deformata.
    • In unele cazuri pot aparea probleme din cauza mariri fortei de frecare dintre cablu si manta datorita prafului sau a altor contaminatii – in aceste cazuri se recomanda inlocuirea cablului.



    Arcurile ambreiajului sunt deformate:

    Problema:
    •  Trepidatii

    Cauza:
    • Vehicol incarcat excesiv, folosirea franei de motor foarte des,folosirea neadecvata a ambreiajului, manipularea incorecta a vehicolului.

    Disc condus deformat:

    Problema:  
    • Trepidatii

    Cauza:
    • Discul a fost instalat in pozitie inversa.
    • Instalarea incorecta a discului poate provoca interferenta cu volanta, cauzand probleme in functionare.

    Ruperea  placutelor  de frictiune:
    Problema: 
    • Trepidatii

    Cauza: 
    •  Frana motor brusc, schimbarea vitezei brusc intr-o treapta de viteza inferioara,incarcarea exagerata a autovehicolului.Când placutele de frictiune sunt distruse este necesara schimbarea imediata a discului.

    Deteriorarea garniturilor de frecare:

    Problema:
    • Zgomot

    Cauza:
    • Deformarea discului de frecare se produce mai ales ca urmare a supraincalzirii si a reconditionarii defectuoase.

    La decuplarea ambreiajului suprafetele deformate vor atinge atat suprafata discului de presiune, cat si pe cea a volantului, facand imposibila decuplarea completa.

    Exploatarea autovehicolului timp mai indelungat cu un ambreiaj care nu decupleaza complet, determina uzura
    prematura a sincronizatoarelor si a danturilor rotilor
    schimbatorului de viteze.

    Alte cauze:
    • Rulment de presiune deteriorat, alinierea incorecta intre motor si transmisie.


     Interferenta cu volanta:

    Problema : 
    • Zgomot

    Cauza:
    • O cauza posibila poate fi rectificarea excesiva a suprafetei volantei, care provoaca contactul discului cu suruburile arborelui cotit,instalarea discului in pozitie inversa, sau folosirea unui disc cu marimea necorespunzatoare
    • Daca volanta  prezinta semne de supraîncălzire sau fisuri, trebuie înlocuit.

    Problema:
    • Joc liber excesiv al pedalei de ambreiaj, zgomot
    Cauza:
    • Instalatia incorecta a gulerului.
      • Reglarea cursei libere a pedalei ambreiajului se face in mod diferit, in functie de tipul autovehicolului, deobicei reglarea cursei libere se face prin modificarea lungimii tijelor care transmit miscarea de la pedala la furca de decuplare. 




    Cauze ale zgomotului:
    Externe:

    • Reglaje incorecte in sistemul de ambreiaj
    • Componente defecte sau deteriorate
    • Mecanisme cu reglare automata deteriorata

    Interne:

    • Rulmentul de presiune uzat sau defect.
    • Furca deformata.
    • Pozitia incorecta a discului.
    • șuruburile slabite

Postări populare