Nu găseşti ceva??? Sună la telefonul: +40737313750 sau SKYPE: ambreiajshop

Cautare pe shop ambreiaj

Set ambreiaj - AUDI A3 VW GOLF 1.9 TDI


Set ambreiaj LUK RepSet 623 3094 00 . . . . . . . . . . . 190 EUR  Pretul include TVA si transportul

 


*Diametru [mm]= 230
*Articol extins/Info extins= cu disc ambreiaj
*Articol extins/Info extins= cu placa de presiune ambreiaj
*Articol extins/Info extins= cu rulment presiune
*Reglare= cu reglare automata
*Articol extins/Info extins= Pt. montaj necesita scula speciala

*Varianta motor= pentru motoare cu volanta cu masa dubla
*Articol extins/Info extins= Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o




Specificaţie articole:

1 x Set scule de montaj, ambreiaj/volanta LuK 400 0237 10
Echipament ambreiaj: SAC


Produsul este compatibil cu:

 * AUDI
  o A3 (8P1)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o A3 Sportback (8PA)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o A3 Cabriolet
    + 1.9 TDI 105 CP

* SEAT
  o ALTEA (5P1)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o ALTEA XL (5P5)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o LEON (1P1)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o TOLEDO III (5P2)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

* SKODA
  o OCTAVIA (1Z3)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o OCTAVIA Combi (1Z5)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o SUPERB (3T4)
    + 1.9 TDI 105 CP

* VOLKSWAGEN
  o CADDY III Combi (2KB, 2KJ,2CB , 2CJ)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o CADDY III Caroserie (2KA, 2KH, 2CA, 2CH)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o GOLF V (1K1)
    + 1.9 TDI 90 CP
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 1.4 TSI 170 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o GOLF V Variant (1K5)
    + 1.9 TDI 105CP

  o GOLF V PLUS (5M1)
    + 1.9 TDI 90CP
    + 1.9 TDI 105CP

  o GOLF VI (5K1)
    + 2.0 TDI 110 CP

  o JETTA III (1K2)
    + 1.9 TDI 105 CP

  o PASSAT (3C2)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o PASSAT Variant (3C5)
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

  o TOURAN (1T1, 1T2, 1T3)
    + 1.9 TDI 90 CP
    + 1.9 TDI 100 CP
    + 1.9 TDI 105 CP
    + 2.0 FSI 150 CP

Set ambreiaj - RENAULT LAGUNA


Set ambreiaj LUK SAC 623 3111 09 . . . . . . . . . . . . . 190 EUR Pretul include TVA si transportul

 

*Diametru [mm]= 230
*Articol extins/Info extins= cu disc ambreiaj
*Articol extins/Info extins= cu placa de presiune ambreiaj
*Articol extins/Info extins= fara rulment presiune
*Reglare= cu reglare automata
*Articol extins/Info extins= Pt. montaj necesita scula speciala
*Varianta motor= pentru motoare cu volanta cu masa dubla
*Articol extins/Info extins= Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o




Specificaţie articole:
o 1 x Set scule de montaj, ambreiaj/volanta, LUK 400 0237 10
Echipament ambreiaj: SAC


Produsul este compatibil cu:

 * RENAULT
       o LAGUNA II (BG0/1_)
           + 1.9 dCi An de fabr. 03.01 - 06.01 79kw 107CP
          
      o LAGUNA II (BG0/1_) (BG0G)
           + 1.9 dCi  An de fabr. 03.01-  88kw 120CP

       o  LAGUNA II Grandtour (KG0/1_)
           + 1.9 dCi An de fabr. 03.01  -  06.01  79kw 107CP

       o  LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) (KG0G)
           + 1.9 dCi An de fabr. 03.01  -     88kw  120CP
        
Criterii: Top model: B/KGOR
              Pâna în AM: 06/2001
              Cod motor: F9Q 754
              Tip cut.vit.: PK6

Cilindri hidraulici de ambreiaj acţionaţi

Cilindru hidraulic receptor de tip central, care acţionează limbile arcului-disc prin lagărul de debreiere şi astfel întrerupe transmisia momentului de torsiune.

Caracteristică:

Eliminarea mecanismului de debreiere semi-hidraulic sau convenţional cu cablu de ambreiaj. Variantă compactă şi robustă, deoarece cilindrul receptor se integrează direct în clopotul de ambreiaj. Integrare variabilă prin considerarea integrală a ambreiajului şi a acţionării precum şi a variabilităţii la dispunerea conductelor. Lagăr de debreiere cu auto-centrare pentru compensarea nealinierii axelor.
Printr-un lubrifiant special s-a minimizat frecarea forţei de pedală.

Aplicaţie:

Toate tractoarele cu ambreiaj simplu uscat.


Probleme ale ambreiajului

  • Problema tipica a ambreiajului este cand acesta incepe sa patineze. Aceasta se datoreaza in special uzurii stratului de frictiune. La un moment dat discul de ambreiaj va incepe sa se roteasca independent de ansamblul volanta - placa de presiune si va transmite doar partial sau deloc miscarea de rotatie catre roti. In practica veti constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului. Cauzele pot fi: un stil de conducere sportiv, tinutul frecvent al piciorului stang pe pedala, sau daca aceasta se intampla dupa o vizita la service, o reglare necorespunzatoare a pedalei, "prea strans".
  • O alta problema a ansamblului numit ambreiaj este rulmentul de presiune. Acesta incepe sa "emita" un harait ori de cate ori este actionata pedala de ambreiaj.
  • Uneori cuplarea este greoaie, insotita de un sunet metalic si de socuri. Conform celor scrise mai sus, daca cele doua parti ale ambreiajului nu se separa total, cuplarea si decuplarea este greoaie datorita imposibilitatii cutiei de a inlatura diferentele de tensiune dintre pinioanele in miscare. Problema apare atunci cand ambreiajul este reglat "prea jos", adica atunci cand alaturarea elementelor are loc la sfarsitul cursei pedalei.
Cum functioneaza ambreiajul
Ambreiajul este un mecanism pentru transmiterea miscarii de rotatie, care poate fi deconectat si conectat dupa dorinta. Ambreiajul este util in angrenajele care au doua axe de rotatie. In asemenea cazuri un ax este antrenat de motor iar celalalt este axul principal al cutiei de viteze. In cazul autovehiculelor, cele doua axe se pot roti la aceeasi viteza cand ambreiajul este conectat (cand pedala de ambreiaj este libera) si pot avea viteze diferite cand ambreiajul este deconectat sau partial actionat (cand pedala este partial sau total apasata).
 Ambreiajul auto are in principiu aceeasi functionare, lasand la o parte aspectele de design: unul (sau mai multe) discuri de ambreiaj, presate intre volanta motorului si placa de presiune de arcuri puternice. Materialul de frictiune variaza in compozitie in functie de tipul ambreiajului (uscat sau in ulei). Candva materialul de frictiune a fost azbestul dar din cauza "calitatilor" sale cancerigene a fost eliminat pe scara larga. Ambreiajele folosite in utilizarea la regimuri de solicitare dura (camioane, masini de curse) sunt de natura ceramica datorita coeficientului de frecare ridicat, dar sunt total nepotrivite pentru autovehiculele "de strada" lipsindu-le acea plaja de frecare care sa permita cuplarea lina si fara socuri. Prin apasarea pedalei de ambreiaj actionam, prin intermediul unui rulment ("rulmentul de presiune"), o diafragma (in limbaj de service "soarele") care este presata, indeparteaza placa de presiune si permite rotatia libera a placii de ambreiaj intre volanta si discul de presiune.
Arcurile mentionate mai sus sunt altele decat cele montate pe placa de presiune, vizibile in imagine. Cele de pe placa sunt acolo pentru a prelua o parte din socurile care apar in timpul cuplarii.
Cand se elibereaza pedala (ambreiajul cupleaza), motorul are nevoie de un spor de putere, pe care il obtinem accelerand usor. Desi in cazul majoritatii autovehiculelor se poate pleca de pe loc si cu motorul la turatia "de relanti", aceasta manevra solicita un control fin al pedalei de ambreiaj. Pe de alta parte ridicand turatia motorului prea mult in timpul eliberarii pedalei de ambreiaj va conduce la o uzura prematura a suprafetei de frictiune. Eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj va duce la o cuplare dura si eventual la spectaculoasele efecte numite popular "scartait de roti".

Functionarea ambreiajului auto
Cea mai din stanga pedala a autovehiculului este numita "ambreiaj", desi angrenajul este, asa cum am spus, in cu totul alta parte. Conexiunea dintre pedala si ambreiaj se face in mare prin 2 mijloace: cablu ("cablul de ambreiaj", cei care au condus Dacia stiu despre ce este vorba) sau sistemul hidraulic, cu doua pistonase actionate cu uleiul de servodirectie.

Transmisia manuala presupune existenta rotilor dintate pentru selectia vitezelor. Prin cuplarea rotilor dintate de diverse diametre se obtin diversele trepte de viteza. Pentru decuplarea/cuplarea rotilor dintate, acestea trebuie sa aiba aceeasi viteza de rotatie. Mai precis: la trecerea din orice viteza in "punctul mort" cele doua roti dintate trebuie sa se roteasca cu aceeasi viteza. Acest lucru se obtine apasand ambreiajul. In acel moment puterea motorului nu mai este transmisa cutiei de viteze deci cele doua roti se vor roti aproximativ cu aceeasi viteza data de viteza de deplasare a automobilului, si separarea va avea loc usor.
S-ar zice ca similar se petrece si la trecerea din "punctul mort" intr-o viteza oarecare, nu?
Ei bine lucrurile nu stau chiar asa... In acel moment intervin alte elemente, numite sincroane, care aduc rotile dintate din cutia de viteze la aceeasi turatie inainte de cuplare. Sincroanele impreuna cu inelul de blocare impiedica cuplarea si respectiv miscarea schimbatorului de viteze in pozitia finala pana in momentul in care cele doua roti dintate (pinioane) nu au viteze egale.

Ambreiajul umed
Intalnit in special la motociclete, ambreiajul este scufundat intr-o baie de ulei, cu rol de ungere si racire.
Avantajele: o cuplare mai fina si o perioada mai indelungata de utilizare.
Dezavantajul: fiind imersat in ulei, o parte din putere se transfera in masa de lubrifiant sub forma de caldura.

Volanta - BMW 3 - BMW 5


Volanta LUK DMF 415 0089 10 . . . . . . . . . . . . . . . . . 470 EUR  Pretul include TVA si transportul


*Varianta motor= pentru motoare cu volanta cu masa dubla
*Echipament vehicul= pentru vehicule cu cutie manuala
*Articol extins/Info extins= cu set suruburi
*Unghiul liber maxim [Grade]= 15
*Numarul de dinti(determinarea unghiului liber maxim)=5
*Jocul maxim [mm]= 1,6
*Articol extins/Info extins= fara saiba mansa alezor
*Numarul gaurilor de fixare= 8
*Articol extins/Info extins= fara bucsa de ghidaj




Specificaţie articole:


BMW: 1 223 540

BMW: 1 223 596

BMW: 21 21 1 223 540

BMW: 21 21 1 223 596

Produsul este compatibil cu:

Incepand cu an fabricatie: 11/1995
Nr.sas.: CB71

 * BMW
       o 3 (E36)
           + 323 i  2.5  An de fabr. 03.95-02.98  125kw  170CP  2494cm3
        
       o 3 Compact (E36)
           +  323 ti  2.5  An de fabr. 08.97-08.00  125kw  170CP  2494cm3
      
       o 3 cupe (E36)
           + 323 i  2.5  An de fabr.  03.95-04.99  125kw  170CP  2494cm3

       o 3 3 Cabriolet (E36)
           + 323 i  An de fabr.  06.95-04.99  125kw  170CP  2494cm3

       o 3 Touring (E36)
           + 323 i An de fabr.  09.95-10.99   125kw  170CP  2494cm3

       o 5 (E39)
           + 523 i  An de fabr. 11.95-09.00   125kw  170CP  2494cm3

       o 5 Touring (E39)
           + 523 i  An de fabr. 01.97-09.00   125kw  170CP  2494cm3
         

       

Postări populare